Summer Must Haves - מוכנה לקיץ, חלק 1

שלום קוראות אהובות!

יוני כבר כאן, ויוני מסמל עבורי שני דברים - עונת הדובדבנים ותחילתו הרשמית של הקיץ.
אני דווקא מחבבת מאוד את הקיץ. לא את הלחות והדביקות הנלווים לעונה הזו, אבל את השמש, הפירות המתוקים, הימים הארוכים, הבגדים האווריריים - קיץ, כיף שבאת!
 

וכמובן, הים - אני מאוד מאוד אוהבת את הים, והתמזל מזלי לגור במרחק הליכה מחוף יפהפה. בקיץ הוא אפילו יפה ומזמין יותר.  בחרתי בחוף הזה ללוות את התמונות למוצרים שארצה לדבר עליהם היום, כיוון שהוא מסמל עבורי את הקיץ יותר מכל.
 

בסדרה זו אשמח לחלוק עמכם כמה מהמוצרים שמעבירים לי את הקיץ בכיף, עם שינוי שגרת הטיפוח שלי.
בסדרה שני חלקים - טיפוח פנים וגוף, וכמובן - איפור קיצי וצבעוני!
 

היום נדבר על המוצרים שעושים נעים לשיער, לגוף ולעור הפנים שלי.

summer must haves hair skin face facecare aussie biore caudalie l'occitane vichy compeed ahava eva elemis soap and glory מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה אהבה לוקסיטן ל'אוקסיטן ביורה וישי אוון אוונה קודלי סואפ אנד גלורי וישי קומפיד אוזי קרם פנים שיער גוף בלוג איפור וטיפוח
מוצרים מומלצים לקיץ - טיפוח שיער, פנים וגוף




אני לא מרבה לספר על עצמי בבלוג, אבל אוכל לגלות לכן שהתמזל מזלי לגור בצפון, קרוב מאוד לחופים יפהפיים ושטופי שמש. מאז היותי ילדה תמיד אהבתי ים, את השקט שבו, את העובדה שהצבע שלו היום אף פעם לא זהה לזה מיום האתמול, את תנועת הגלים, את הרוח הנעימה שהוא מביא איתו, את ריח המלח העדין.
אני יכולה לרדת לחוף בכל שעה, ולגלות ים שונה בכל יום, השקיעה אף פעם לא נראית אותו הדבר וגם לא קצף הגלים. כשאני שמחה, אני יורדת לחוף. כשעצוב קצת, אני יורדת לחוף. את ההליכות שלי אני עושה בחוף, וכמובן את השבתות שלי אני מעדיפה לעשות גם כן על שפת הים עם בריזר, שש בש ואיזה אבטיח לצדי.
אולי נסחפתי בהתפייטות, אבל האמת היא שאני פשוט ממש אוהבת ים :)
 
החופים האלו לרוב ללא מציל, אין שם אנשים שמשכירים כסאות במחירים מופקעים, וכל אחד יכול פשוט לשבת על סלע, להביט אל הגלים, להשקיט את נפשו ולמלא ריאותיו אוויר צלול.
 
 
בסופ"ש האחרון היו גלים ממש גבוהים בחוף שלי, שלחופו סלעים רבים, שיצרו קצף מקסים שנסחף לחוף וכיסה את רצועת החוף הסלעית. צילמתי לכם מעט מהיופי הזה:
 



עם תחילת הקיץ שגרת הטיפוח שלי משתנה.
אני חופפת יותר את השיער, מוצרי הפנים שלי מתחלפים לקלילים יותר,  אנחנו חושפים יותר עור ובהיותי לבנה אני גם נשרפת לא פעם. מוצרים בעלי מרקם עבה ועשיר נכנסים למגרה ומחכים לתורם עם בוא הקור, ואת מקומם תופסים מוצרים נעימים, מרעננים - בקיצור, קיציים!
 
 

שיער

 
 
בתור בעלת שיער מתולתל, אני לרוב לא חופפת מדי יום. בקיץ, ללא ספק תדירות החפיפות עולה ואני זקוקה לשמפו רווי לחות שלא ייבש את השיער ויהפוך אותו לחסר חיים. את סדרת מוצרי השיער של חברת AUSSIE האוסטרלית אני מכירה שנים - גיליתי אותם לראשונה בביקור בלונדון לפני המון זמן, אז קניתי לראשונה את המסכה המפורסמת שלהם,עליה ארחיב מיד.
 
 
מאד שמחתי לגלות שהחברה עשתה עליה לישראל, ומוצריה זמינים כעת בכל סופר פארם. קיבלתי להתנסות כמה ממוצרי הסדרה, שעשירים בלחות ומבטיחים שיער בריא, נקי ומטופח - שמפו ומרכך עשירים בלחות ומסכת הזנה שמבטיחה לעשות טוב לשיער ב-3 דקות בלבד: 

aussie אוסי אוזי מסכה שמפו מרכך סקירה ביקורת אוסטרלי ישראל 3 דקות שיער יבש קיץ בלוג איפור וטיפוח

דבר ראשון וחשוב לי עד מאוד - מוצרי הסדרה מריחים נפלא. אני סאקרית של מוצרים שמריחים טוב, והשמפו, המרכך ובייחוד המסכה בעלי ניחוח פרחוני קיצי מטריף.
 
 
מתוך ההתנסות עם סדרת Miracle Moist, אני יכול לספר שהשמפו והמרכך לא כבדים, אך עשירים בלחות ובהחלט גם נותנים בוסט של ברק לשיער. יש לי שיער תובעני - הוא צבוע, הוא יבש, הוא מתולתל, והרגשתי שהסדרה עשתה לו טוב. עיצוב הסדרה נקי ופשוט, עם הטבעות חינניות של קנגורו על הבקבוקים.
aussie אוסי אוזי מסכה שמפו מרכך סקירה ביקורת אוסטרלי ישראל 3 דקות שיער יבש קיץ בלוג איפור וטיפוח

השוס האמיתי, והמוצר שחיכיתי לנסות יותר מכל - היא מסכת 3 הדקות - 3 Minute Miracle של אוזי - שמחייה את השיער ומותירה אותו רך ונעים אחרי דקות ספורות בלבד. אני אישית אוהבת להשאיר את המסכות ל-5 דקות כי אני צריכה את האקסטרא עבודה של המסכה, אבל בטוחני שבעלות שיער פחות מפונק משלי יכולות להסתפק בפחות.
 
 
המנגנון של המסכה ממש כיפי - זו מן משאבה כזו שאינה מטפטפת ומוציאה כמויות מדודות של חומר בלי צורך לדחוף ידיים לצנצנת :)
 
בקיצור - ממליצה!
  
aussie אוסי אוזי מסכה שמפו מרכך סקירה ביקורת אוסטרלי ישראל 3 דקות שיער יבש קיץ בלוג איפור וטיפוח



גוף

 
עם בוא הקיץ אנחנו חושפים יותר עור וגם מתקלחים הרבה יותר (בתקווה).
אחרי המקלחת אני אוהבת להתמרח בתחליבים וקרמים מפנקים אך כאלה שנספגים מיד ומותירים את העור לח ונעים לשעות רבות.
 
עוד קריטריון חשוב - הריח, כאמור - שיהיה נעים, פרחוני ופרשי אך שלא יכביד וישאיר עננה בלתי נסבלת.

summer must haves hair skin face facecare מיסט קרם גורף חמאת גוף Body butter mist cream ahava eva  soap and glory מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח

summer must haves hair skin face facecare מיסט קרם גורף חמאת גוף Body butter mist cream soap and glory מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח  soap and glory righteous butter


על אהבתי למוצרי Soap and Glory הבריטיים קראתם כבר בפוסט המוצרים שכיף להתקלח איתם, וכאן אני רוצה לספר על חמאת הגוף הנפלאה שלהם - The Righteous Butter. המרקם שלה אוורירי ורך, הריח ענוג והיא נספגת במהירות. אני אוהבת להשתמש בה לעת ערב, לפני השינה, ולהתעורר  בבוקר לעור רך ונעים. אין אתר ששולח אותה לארץ, לצערי, כדאי לחפש באיביי או דרך Sephora.
summer must haves hair skin face facecare מיסט קרם גורף חמאת גוף Body butter mist cream ahava eva מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח אהבה קרם גוף מיס romance lotus mist
קרם גוף נוסף שאני אוהבת מאוד הוא קרם הגוף הבוטני של AHAVA - Mineral Botanic Velvet Body Lotion בריח לוטוס מרגש. המרקם קליל ונספג במהירות, הניחוח אלוהי, והוא נטול פראבנים וחומרים מזיקים. כמו כל מוצרי אהבה הישראלית מדובר במוצר משובח.
 
בקיץ אני נורא אוהבת מיסטים מרעניים לגוף - מן מי גוף בריחות כיפיים ולא מחייבים, שמרעניים אותנו מהקיץ המיוזע ועוטפים אותנו בעננה ריחנית ונעימה.
 
אני אוהבת מיסטים  לגוף של ללין, של ויקטוריה סיקרט (מקורי זה פה), וגם את מי הגוף של חברת EVA. ניחוח ה-ROMANCE, כמו שאולי שמעתם, מזכיר מאוד את הריח של CHLOE המפורסם והיוקרתי. אמנם לא מדובר בניחוח זהה אך מאוד דומה - ורדים, פרחוניות מתוקה - הכל פה. כיף להשפריץ לפני יציאה מהבית לים ולהתרענן במהלך היום.
summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח compeed heel cream l'occitane marvellous flowers vichy deodorant וישי דאודורנט איכמיסט קומפיד ג'ל רחצה
את המוצרים הבאים כבר פגשתם פה בבלוג - והם ממשיכים איתי גם לקיץ המהביל:
דאודורנט של VICHY - כבר הבעתי אליו את חיבתי הגדולה במספר הזדמנויות, והוא לחלוטין יהיה איתי גם הקיץ הזה. ניחוח עדין ונקי וביצועים מרשימים קנו את מקומו בליבי. הוא לא מהזולים, אבל אני מעדיפה לשלם קצת יותר על מוצר שעובד, בטח בקיץ. תוכלו לקרוא עוד כאן.
 
מחיר: מחיר: 6.66 פאונד (כ-40 ש"ח, כרגע במבצע של 1+1!), ניתן לרכישה אונליין באתר eChemist האהוב. לינק לרכישה
 
 

קרם רגליים לריכוך עור קשה - Compeed - עוד מוצר חובה אצלי במגרות הטיפוח. קרם אינטנסיבי לטיפול ברגליים יבשות ועקב סדוק. אנחנו הולכים בנעליים פתוחות, כפכפים וסנדלים - ואצלי לפחות הדבר ניכר מהר מאוד על כף הרגל. אני מורחת את הקרם פעמיים בשבוע לפני השינה וקמה לרגליים חלקות ועקב בלתי סדוק! תוכלו לקרוא עוד כאן
מחיר: 3.34 פאונד (כ-19 ש"ח). לינק לרכישה
 
 
ג'ל רחצה בניחוח פרחים מרהיבים של L'Occitane - גם על הג'ל הזה כתבתי בגרסת הפול סייז שלו בפוסט אהובי ל'אוקסיטן שלי, והוא ללא ספק אחד המועדפים עליי בקיץ. הריח קליל, פרחוני ורענן, לא מכביד אבל מורגש, פשוט מוצר נפלא!
 
 
ניתן לרכישה מהאתר סטרוברינט, כי כבר לא זמין בארץ. מחיר באתר לגודל מלא - 87 ש"ח לינק לרכישה
 
 

ידיים

 
אפילו שחם בחוץ, אני לא מזניחה את הידיים בקיץ. המזגנים בעבודה מייבשים את העור שזקוק ללחות גם בחודשי הקיץ.
summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח caudalie hand and nail cream l'occitane fruis delice hand cream קרם ידיים ל'אוקסיטן קודלי


קרם ידיים של ל'אוקסיטן בריח חגיגת הפירות -  Delice de Fruis - ניחוח קליל וקיצי של פירות הדר ומנדרינות בשלות, כיפי מאוד למריחה ונספג במהירות. ל'אוקסיטן מצטיינים בקרמי הידיים שלהם וזהו מוצר נפלא שתמיד כיף להשתמש בו. גם הוא הופיע בפוסט אהובי ל'אוקסיטן.
 
מכיוון שגם כאן מדובר במוצר ממהדורה מוגבלת,לא הצלחתי למצוא לינק, אבל תוכלו להתרשם ממוצרים נוספים לידיים באתר של ל'אוקסיטן.
 
 
עוד קרם ידיים משובח הוא קרם הידיים של קודלי הצרפתים - Caudalie Hand and Nail Cream - קרם ידיים עדין בניחוח פירותי דק שמזין את הידיים והציפורניים בצורה נפלאה. כאן יש לי את גרסת הנסיעות של המוצר, ניתן לרכוש בגודל מלא ב-Echemist במחיר 9.6 פאונד (57 ש"ח) ל-75 מ"ל. לינק לרכישה.
 
 

פנים

summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח elemis bioderma laneige garnier pure active biore avene thermal water מים תרמליים אלמיס קרם פנים שתון לחות פיור אקטיב גרנייה ביורה הגנה מהשמש


אין בכלל צורך לומר שבקיץ הפנים צריכות פוקוס מיוחד ונפרד, והעור היבש והרגיש שלי ממשיך להיות רגיש גם בקיץ, גם אם מעט פחות יבש. אלה המוצרים שמטפחים את עור הפנים שלי בקיץ הישראלי הבא עלינו לטובה:
 


summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח au thermal water biore spf 50+ מים תרמיים הגנה מהשמש ביורה אוון avene

על תחליב ההגנה לפנים של BIORE כתבתי פוסט שלם שהוקדש לפלא שהוא, והוא מלווה אותי בכל בוקר! תכשיר הגנה בעל SPF 50+ , בעל מרקם אוורירי ומימי שנספג מיד ואינו מותיר זכר.  שווה בטירוף!
 
מוצר חובה אצלי בקיץ הם מי הפנים הטרמליים של AVENE הצרפתיים. מדובר במי מעיינות זכים שמרגיעים את העור, מרעננים אותו, מכינים אותו לאיפור ומתאימים כמיסט לפני השינה. מים עתירי לחות שפשוט כיף להשתמש בהם.
בעבר הייתי מזמינה מאיכמיסט, אך כיום יש בעיה לקנות את המוצר באתרים בחו"ל כיוון שהוא מגיע באריזת תרסיס.
נגיש בארץ במחלקות הדרמו-קוסמטיקה בפארמים.
 
 

summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח elemis bioderma laneige garnier pure active biore avene thermal water מים תרמליים אלמיס קרם פנים שתון לחות פיור אקטיב גרנייה ביורה הגנה מהשמש


ג'ל קרם של Laneige - גם עליו כבר כתבתי בפוסט שגרת הטיפוח שלי. מדובר בג'ל קרם של החברה הקוריאנית הידועה Laneige שמצטיינת במוצרים איכותיים ועתירי לחות. הג'ל על בסיס מים שנספג מהר בעור ומותיר אותו רך ונעים עד מאוד! ממליצה בכל מאוד לרכוש לכן ממנו, הוא נפלא.
ניתן להשיג בסטרוברינט - לינק לרכישה.
 
ביודרמה הם לא רק מים מיסלריים ומסיר איפור חלומי. יש להם קווים של מוצרי טיפוח מעולים!
 
מאז שגיליתי את שפתון הלחות שלהם, Bioderma Atoderm Moisturising Stick for Dehydrated Lips הוא מוצר קבוע אצלי בכל תיק. מדובר בשפתון לחות איכותי ביותר, בריח פטל עדין (יאמי!) שמשאיר שפתיים ענוגות ונעימות להפליא! ממליצה בחום לנסות לפני השינה.
מחיר: 4.17 פאונד  (25 ש"ח) באיכמיסט.  לינק לרכישה
 
כמובן, שגם השפתונים המעולים של EOS ממשיכים איתי קבוע ובמיוחד בקיץ!
 
 
עוד מוצר נפלא שגיליתי דרך דוגמיות אבל כבר מתכוונת לרכוש לי גיבוי הוא קרם משקם לעור - Bioderma Sensibio DS+ Soothing Purifying Cream.  בקיץ לפעמים העור שלי נעשה אדמומי ומגורה, והקרם הזה מרגיע אותו במהירות ללא תחושת כבדות או שומניות. מיועד לעור רגיש שסובל מרגישות, מתאים גם לעור שנכוונה מהשמש.
מחיר: 10.83 פאונד  (כ-64 ש"ח) ל-40 מ"ל באיכמיסט. לינק לרכישה
 
 
חברה שהגיע זמן שתקבל התייחסות בבלוג היא Elemis הבריטים. אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם, שהם עשירים ואיכותיים במיוחד.
 
Elemis Maximum Moisture Day Cream
קרם הלחות שלהם הוא מוצר נפלא, ואני משתמשת בו לפני השינה. עשיר ברכיבים עתירי לחות, ששומרים על אלסטיות העור ומזינים אותו, מדובר במוצר לא זול אבל איכותי. עשיר בנוגדי חמצון, מתאים את עצמו למצב העור ומשפר את הנראות והמרקם. מכיל רכיבים אקזוטיים כמו תמציות מעץ הבאובב האפריקאי, מירותמנוס וטמרינד הגדלים במדבר האפריקאי, שלא יודעת בדיוק מה תרומתם, אך התוצאה ניכרת לעין. אחד הקרמים הנמכרים בבריטניה.
מחיר: 31 פאונד (182 ש"ח) ל-50 מ"ל.  גם את מוצרי Elemis אני קונה באיכמיסט (אלא מה). לינק לרכישה

summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח elemis maximum moistur day cream קרם יום אלמיס איכמיסט

לעתים בקיץ אני נתקלת בפצעון סורר או שניים. עור הפנים היבש שלי לרוב לא נוטה לפצעונים, אבל ללא ספק הם באים לביקור. גיליתי מוצר שעוזר בטיפול מהיר של עור נגוע - Garnier Pure Active Spot-On Roll-On.
סדרת Pure Active ידועה כעוזרת לעור הנוטה לאקנה להתבהר. אני ניסיתי רק את הרולר לטיפול בפצעונים, שנראה בדיוק כמו הרולר קפאין לעיניים ובעל אותה גולה קרירה.  מעבירים את הרולר על הפצעון והחומר הקריר והשקוף מתקבע מהר יחסית, ומטפל במפגע תוך מספר ימים.
 
מחיר: 4.47 פאונד ל-15 מ"ל (כ-27 ש"ח) באיכמיסט (כרגע יש 30% על כל הסדרה). לינק לרכישה

summer must haves hair skin face facecare  מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה שיער גוף בלוג איפור וטיפוח  Garnier Pure Active Spot-On Roll-On   גרנייה גרנייר רול און פצעונים אקנה חצ'קונים איכמיסט

 תמונה קבוצתית למזכרת:
summer must haves hair skin face facecare aussie biore caudalie l'occitane vichy compeed ahava eva elemis soap and glory מוצרים מומלצים לקיץ ביקורת סקירה אהבה לוקסיטן ל'אוקסיטן ביורה וישי אוון אוונה קודלי סואפ אנד גלורי וישי קומפיד אוזי קרם פנים שיער גוף בלוג איפור וטיפוח


מזכירה לכם בכל רכישה מאתרים בחו"ל לעבור בקאשבאק קודם - ולקבל כסף חזרה בכל קניה!
Ebates - להחזר 4% מרכישות סטרוברי
Pouring Pounds - להחזר של כ-4% מאיכמיסט


לא לשכוח לבקר בקבוצה החדשה שלנו לשיתוף קניות קוסמטיקה מאתרים מחו"ל - בה תוכלו לשאול שאלות, לחלוק קודים של הנחה, להראות רכישות חדשות ועוד :) בואו לבקר בקבוצה!
 
בקרוב פוסט על המלצות איפוריות ברוח הקיץ המתקרב :)
מחכה לשמוע על מומלצי הקיץ שלכם!


 * גילוי נאות: מוצרי Aussie התקבלו לסקירה

11 comments

  1. וואו, אני כל כך אוהבת את הפוסטים האינפורמטיביים האלו שלך! ושזה בא עם אווירה של חוף ים, בכלל..
    ממש בא לי להזמין את הרול און של גרנייה, הוא באמת עוזר?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה בובה! לפצעונים קטנים הוא בהחלט עוזר ומקל, לאקנה רצינית אני מניחה שהוא יהיה חלש מדי

      Delete
  2. Anonymous10/6/14 01:32

    סקירה נהדרת בלוג מושקע ביג לייק. ועכשיו מי באה לים ?
    בעצם שווה לחכות מוצרים בהחלט מומלצים לקיץ רק שאשמח יותר להרגיש אותם מקרוב !
    עוקבת משתפת ונהנית בהצלחה לכולם ♥

    ReplyDelete
  3. איזה כיף לראות את ראש הנקרה ברקע! :) מוידוייה של צפונית במקור ;) עיניינת אותי עם הרול לפצעונים של גרנייה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הופה! סחטיין על הזיהוי :) הרול חמוד ביותר, ועם 30% הנחה יוצא בכלל גרושים עכשיו

      Delete
  4. אני מטורפת על פירות הקיץ והים (הים עצמו, לא את ההמון שעל החוף) אבל אני לא אוהבת את הקיץ, שונאת שחם לי ושכל האיפור נוזל.
    התמונות שלך מקסימות!
    אני אוהבת את הקרם של בורז'ואה, ואת שאר המוצרים לא ניסיתי, בהחלט רשמתי לפניי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שהצלחתי אולי לחדש :)

      Delete
  5. Anonymous15/6/14 02:03

    איזו סקירה כיפית והתמונות מקסימות.
    מבחינת השיער - כמוני כמוך: מתולתל, יבש וצבוע, בהחלט מעוניינת לנסות את המוצרים של AUSSIE.
    חוץ מזה, עשית לי חשק עז לקרם המשקם ולחמאת הגוף של Soap & Glory :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שנהנית לקרוא מותק :)

      Delete
  6. ישנו מגוון רחב של מוצרי טיפוח לכל איזור בגוף

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!