***GIVEAWAY הסתיים *** פינוק של טוטאל לוק -GLOSSBERRY!

בנות יקרות!




*** הפעילות הסתיימה,
יצרתי קשר עם הזוכות דרך הפייסבוק.
תודה רבה מקרב ליבי לכל מי שהשתתפה! נתראה בפעילות הבאה ***


a Rafflecopter giveaway

אני ממש שמחה לספר שהבלוג עבר את 300 הלייקים בפייסבוק וזו סיבה למסיבה ולפעילות כיפית בבלוג!

אני רוצה להקדים ולומר שהתמיכה שלכן בכלל לא מובנת מאליה, הבלוג קיים חודשיים תמימים ואני מקבלת מכן המון אהבה, מה שנותן לי דרייב ומוטיבציה להמשיך. תודה רבה לכן! אני באמת ובתמים מעריכה כל כניסה, כל תגובה וכל לייק.

לפתוח בלוג בו אוכל לשפוך את משנתי לגבי דברים מהותיים כמו איפור וטיפוח תמיד היה משהו שרציתי לעשות, ואני שמחה שהשאיפה מתממשת בצורה כה נפלאה! אני מקווה להמשיך ולחדש לכן ומקווה שאתן מוצאות עניין בפוסטים.


אז לעסק - בפעילות הזו אני מחלקת לכן לוק שלם!
המחשבה היתה להעניק לאחת מכן (או לאחד מכם) את כל המוצרים הנדרשים ליצירת לוק איפורי מלא, החל מאיפור העיניים, ממשיך באיפור השפתיים והפנים ואפילו פיניש של לאק הורס! בפעילות זו תוכלו לזכות בסט של 15 מוצרים בגודל מלא!

והרי הם לפניכן:

GIVEAWAY!!



הלוק כולו הנו על בסיס מוצרים נטולי אכזריות, אגב. חשוב לי לקדם מותגים ומוצרים שלא נוסו על בעלי חיים אבל נותנים תוצאות מעולות וברמה גבוהה! בתקווה שאם לא הכרתן, תכירו ותתאהבו.

המותגים שנבחרו הם מותגים שאני משתמשת בהם באופן אישי ויכולה להמליץ: 

NYX - המותג הצעיר, הטרנדי והכה מדובר שתופס תאוצה בעולם ואין חובבת איפור שלא שמעה עליו. אז אם רצית לשים יד על כמה ממוצרי הדגל של המותג, זו ההזדמנות!

JORDANA - מותג אמריקאי שמצטיין בעפרונות, מוצרי שפתיים ועוד - במחירים משתלמים. מותג שמוכיח שאיכות גבוהה לא חייבת להיות גם יקרה. 

CHINA GLAZE - מותג הלאקים המוכר והאהוב, הייתי חייבת לכלול אותו בפעילות כי הפורמולה שלו נהדרת ומגוון הצבעים מרהיב! אם לא ניסיתן, ממליצה מאוד!

הפרס בפעילות כולל 15 מוצרים בגודל מלא שלדעתי ישמחו מאוד את הזוכה המאושרת :) 

תוכלו לקבל את כל מה שבתמונה:


על מנת לעורר לכן את התיאבון, ריכזתי פירוט מדוייק של המוצרים ואפילו סווטצ'ים!

עיניים:





עפרון ג'מבו של NYX בגוון MILK - העפרון הכה מדובר של המותג בגוון לבן מאט, שמעולה כבסיס מתחת לצלליות אחרות או כצללית בפני עצמה. (סווטץ')

עפרון ג'מבו של JORDANA בגוון PROLONG PURPLE - עפרון עמיד ביותר, עד ל-12 שעות בפיגמנט מטורף!  הצבע שבחרתי עבורכן הוא סגול, שיכול להיות צללית או בסיס מתחת לצללית אחרת (סווטץ')

שני עפרונות עיניים במרקם ג'ל של JORDANA, בגוונים JADE JEWEL ו-PURPLE FIX - עמידים ביותר, מחליקים על העור כמו חמאה, ובצבעים משמחים כמו שאני אוהבת! (סווטץ')

צללית קרם נוזלית של NYX בגוון PINKY BEIGE - צללית פיגמנטית בגוון שיתאים לכל אחת! (סווטץ')

צללית סטיק של NYX בגוון ELEGANT MARBLE - אני מאוד אוהבת צלליות סטיק, הן נוחות לשימוש והגוון שבחרתי עבורכן מעולה כגוון ליום יום ולערב! (סווטץ')


שפתיים:




שפתון של NYX מהסדרה ROUND LIPSTICK, בגוון HAUTE MELON - גוון של כתום-אדמדם בוהק, שמח ונפלא, שמככב כרגע בכל מגזיני האופנה. כי הקיץ כמעט כאן ואני רוצה שתהיו מוכנות! (סווטץ')

שפתון צ'אבי ללא חידוד של JORDANA בגוון TERRA CRAVE - שפתון בסגנון צ'אבי סטיק - בטיובה מסתובבת ללא חידוד. גוון יומיומי ומעט בז'י, לימים שבא לכן ליפסטיק מרומז ולתת פוקוס לעיניים, או לחלופין ללכת על צבע שפתיים רגוע (סווטץ')

שפתון EasyShine של JORDANA בגוון Grape-Tini - שפתונים סגלגלים מאוד טרנדיים עכשיו, והסדרה הזו של Jordana היא אחת האהובות עליי - שפתון שקפקף וחמאתי שנותן גוון צבע גלוסי וכיפי (סווטץ')

NYX BUTTER ליפ באלם בגוון MACARON - כתמתם וכיפי לקיץ. הפורמולה של השפתונים האלה כי של חמאה ממש, אין לי ספק שתהנו ממנו מאוד! (סווטץ')

ליפ באלם בטעם אפרסק - של Cherry Culture - סתם משהו נחמד שקיבלתי כשהזמנתי עבורכן את המוצרים, אבל מנסיון מדובר באחלה מוצר.



פנים:


שני סמקים בסטיק של JORDANA בגוונים Blushed ו-Coral Touched - שני סמקים בסטיק, קרמיים ונמרחים בקלות, בשני גוונים מושלמים לקיץ! (סווטץ')

פודרה דחוסה של JORDANA בגוון Classic Natural - גוון טבעי ופודרה רכה ונעימה


לק:




לק דואוכרומי של China Glaze בגוון No Plain Jane - דואוכרומי מדהים בגוונים של סגול עם חאקי! אל תפספסו את הגוון המיוחד הזה! (סווטץ')

 את כל המוצרים ניתן לרכוש באתר Cherry Culture, ששולח לארץ 



♥♦♥♦♥♦♥

עדכון משמח!
מכיוון שהייתן כאלה נפלאות, החלטתי להוסיף זוכה נוסף ל-GIVEAWAY!! כן כן!

יהיו 2 זוכים, אחד יקבל את הפרס שאתן מכירות מהמוזכר לעיל, והשני יקבל חבילה מעט צנועה יותר אבל נחמדה ביותר!



Glossberry Giveaway - פרס מספר 2


מה מקבלים?

Glossberry Giveaway - פרס מספר 2

חבילה של 6 מוצרים בגודל מלא, לעיניים, שפתיים ופנים!






שפתיים:

שפתון באלם של EOS בטעם לימון - את האובססיה שלי לבאלמים לשפתיים של EOS אתם כבר מכירים (פוסט סקירה כאן). מדובר בבאלם לשפתיים בצורת ביצה, בטעם לימון מרענן שמכיל גם מסנן קרינה SPF15 - מושלם לקיץ! המוצר חדש ונפתח רק לצורך צילום.
** הערה חשובה: היצרן טוען שהמוצר לא נוסה על בעלי חיים, עם זאת הוא נמכר בסין. בכל זאת החלטתי לכלול אותו בפעילות כי לא נמצאו הוכחות שהם אכן מבצעים ניסויים כלשהם בבעלי חיים**

שפתון EasyShine של JORDANA בגוון Sweet Strawberry - שפתון בצבע אדמדם בוהק לקיץ מהסדרה האהובה של ג'ורדנה- שפתון שקפקף וחמאתי שנותן גוון צבע גלוסי וכיפי (סווטץ')

שפתון בסגנון צ'אבי של ELF בגוון In the Nude - שפתון מהסדרה של ELF, שמייצרת מוצרים צבעוניים וכיפיים לשפתיים, בגוון ניודי מושלם :) שפתון מגיע בטיובה מסתובבת (סווטץ')


עיניים:

עפרון ג'מבו של JORDANA בגוון PINK EVERMORE - עפרון עמיד ביותר, עד ל-12 שעות בפיגמנט מטורף!  הצבע שבחרתי עבורכן הוא ורוד קלאסי, שיכול להיות צללית או בסיס מתחת לצללית אחרת (סווטץ')

עפרון במרקם ג'ל של LA GIRL בגוון Black Amethyst - עפרונות עמידים ביותר, נמרחים כמו חמאה ובצבעים מדהימים, הגוון שבחרתי עבורכן הוא סגול מושחר, מאוד מיוחד! (סווטץ')

פנים:

מגבונים להסרת איפור לעור רגיש של BLUM - חבילה של 10 מגבונים ארוזים בנפרד, מועשרים בתמצית קמומיל ומרגיעים את העור. ארוזים בנפרד בצורה הגיינית ומושלמת לנסיעות!

אז עכשיו שהגענו עד לכאן והכרנו את המוצרים, מה צריך לעשות?

ההשתתפות בפעילות מתבצעת דרך התוסף בתחתית הדף, אנא עקבו אחרי השלבים המצורפים על מנת להרוויח כניסות!

סך הכל ניתן להרוויח 8 כניסות אם מבצעים את כל השלבים, מתוכם 3 שלבי חובה והשאר רשות שמגדילים את הסיכויים שלכם ב-Giveaway!


** שימו לב, מי שנרשמה כבר לפעילות, נכנסת אוטומטית גם לאפשרות לזכות בחבילה השניה! **

כללים:
1. הפעילות תסתיים ב-2.5.14 בחצות.
2.  הזוכה ייבחר באקראי תוך 48 שעות מסגירת הפעילות, באמצעות תוסף הפעילות
3. אני אצור קשר עם הזוכה דרך הפרטים שהושארו בתוסף, ובתנאי שמילא נכונה את כל השלבים אליהם נרשם בפעילות
4. באם הזוכה לא יענה לי תוך 48 שעות, הפרס יעבור לזוכה אחר
5. משתתפים מתחת לגיל 18 חייבים אישור מההורים להשתתפות בפעילות – שכן במידה של זכיה אצטרך את פרטיכם למשלוח המוצרים
6. הפעילות פתוחה לתושבי ישראל בלבד.

 







בהצלחה לכולם! 

104 comments

  1. אני פשוט מספימה לך את הפעילות... מאוד נהנית מהבלוג שלך, החל בעיצוב ובסגנון הכתיבה וכלה בבחירת המוצרים והנושאים. בעיניי הוא מושלם ואני מחכה בקוצר רוח לכל פוסט.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מתוקה, איזה כיף לי שאת מוצאת את בלוגי הצנוע למעניין וכתוב כהלכה!

      Delete
  2. נרשמתי ועשיתי והכל ((:

    ReplyDelete
  3. אחד הגיאווי'ס הכי שווים שראיתי לאחרונה ! שאפו ! בכלל לא פעם ראשונה שאני מזכירה שאני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך- מרתק ומעניין, ואת הבלוג עצמו. העיצוב פשוט מקסים ! אוהבת

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה קרנושקה! איזה כיף :) בהצלחה!

      Delete
  4. גיבאווי מגניב ובלוג מהמם :)

    ReplyDelete
  5. יקירה, הבלוג שלך מהמם וההגרלה הזאת מהממת ואני כל כך שמחה שיש מקום שאני יכולה לצרוך ממנו מידע מקצועי, אמין , בשפה גבוהה וברמה אחרת. אני מאחלת לך וצופה :) הצלחה מסחררת !! הייתי רוצה לקרוא בבלוג על הוויש ליסט שלך, על הפייבוריטס הקיימים, על הפנטזיות הכי גדולות והאכזבות הכי קשות. הייתי רוצה לדעת לאיזה חברות את מתחברת יותר ולמה ועוד המון דברים שבטוח יעלו ויגיעו בהמשך. בהצלחה בהגרלה למתגרגלות ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. קרולין! תודה רבה רבה לך, איזה כיף לקרוא תגובה כזו מפגרנת! בהצלחה יקירתי :)

      Delete
  6. בלוג מעולה... וההגרלה מדהימה!! מוצרים שכל אחת היתה שמחה להוסיף למגירת האיפור שלה... אוהבת את התכנים והעיצוב... מפרגנתתתת

    ReplyDelete
  7. איזו הגרלה סופר שווה! מאוהבת בכל המוצרים וגם בבלוג מקסים שלך :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מקסימה! בהצלחה!

      Delete
  8. פעם ראשונה שאני נחשפת לבלוג אז קשה לי לחוות דיעה עליו, אבל אתחיל מעכשיו לעקוב :) עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com אבל המייל שלי בו אני משתמשת ונרשמתי לעדכונים בבלוג inbalelihav@walla.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! מקווה שתמשיכי לקרוא :) בהצלחה!

      Delete
  9. Anonymous3/4/14 14:07

    יקירתי!
    הנני כאן!!!
    בטח תחת שם אנונימי - כי זו הייתה האופציה היחידה שהצליחה לי
    מאחלת לך בהצלה - אהבתי הכל!
    כבשת את ליבי <3

    ReplyDelete
  10. סקירת מוצרי לייף

    ReplyDelete
  11. היי, הייתי שמחה ללמוד יותר על שגרת טיפוח ואיפור יומיומית
    תודה :-)

    ReplyDelete
  12. הבלוג מאוד מאוד יפה ומושקע ! נכנסתי אליו לפני שבוע וכבר התמכרתי :)
    העיצוב של הבלוג מאוד יפה , והמוצרים שאת מסקרת ומשתמשת הם מדהימים !
    הייתי רוצה לראות שגרת הטיפוח של בוקר ושגרת שיער . בהצלחה בבלוג (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה רבה! איזה כיף לשמוע! בהצלחה!

      Delete
  13. מירי וייס4/4/14 14:50

    ברכות על הבלוג המקסים ואני שמחה להגדיל לך את מאגר העוקבים השוטפים! :-)
    אני יותר משמחה להכיר כל פעם בלוג חדש בנושאי יופי וטיפוח, ככה אני יכולה להחכים ממגוון של מקורות וסגנונות.
    אני אשמח, כמו שכבר נכתב כאן, לקרוא על יותר מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, כפי שאני נוהגת להשתמש בחיי, ובעצם לקבל מידע וביקורות גם על מוצרי איפור וגם על מוצרי טיפוח.
    ביצעתי את כל השלבים דרך ה-Giveaway : לייק לעמוד בפייסבוק, לייק ושיתוף פוסט ההגרלה, מעקב דרך תוסף ה-Lovely Followers וכמובן רישום לקבלת ניוזלטרים ישירות מהבלוג - מתה על זה!
    לא עקבתי אחרייך רק דרך האינסטגרם כי אין לי, הפלאפון שלי לא תומך בזה כך שלא רלוונטי עבורי.
    פרס ממש שווה, מחזיקה אצבעות לזכייה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה לך! אני בהחלט מתכננת עוד פוסטים גם של מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. בהצלחה!

      Delete
  14. את פשוט מקסימה! זו הגרלה ענקית ומדהימה!
    הכי בא לי בעולם
    מזל טוב על הלייקים! לעוד 300 כאלו במהרה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה רבה! בהצלחה מותק :)

      Delete
  15. ביצעתי את כל השלבים ♥ מאוד אוהבת את העיצוב שלך (את יודעת ;-) ), הצילום הנהדר והכתיבה הקולחת. לא מוצאת משהו שנאי לא אוהבת :P
    הגרלה שווה ביותר והמוצרים מאוד מסקרנים אותי כבר זמן מה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ממושקה! בהצלחה!

      Delete
  16. כל השלבים בוצעו! :)
    אני הייתי רוצה לראות פוסט למתאפרות מתחילות שאין להן מושג בכלום - אני :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! אני אשתדל :) בהצלחה!

      Delete
  17. תודה על ההגרלה הנדיבה. :)
    מאוד אהבתי את הבלוג שלך ואני אמשיך לעקוב באדיקות. הסקירות שלך מאוד מעניינות, אשמח לראות עוד מהן ולקרוא על מוצרים חדשים שהתנסית בהם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. נטלי איזה כיף לי שאת עוקבת :) תודה רבה ובהצלחה!

      Delete
  18. איזו הגרלה מקסימה :) בהצלחה!

    ReplyDelete
  19. הגרלה מהממת !! כמובן שעשיתי את כל השלבים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה והמון בהצלחה!

      Delete
  20. פעם ראשונה שאני פה :) אהבתי הכל. במיוחד את הסקירות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. מקווה שפעם ראשונה ולא אחרונה :) בהצלחה!

      Delete
  21. בלוג נהדר. לומדת המון. שמחה שפתחת את הבלוג הנהדר הזה. לצערי אני עדיין סקפטית לגבי הזמנת איפור ברשת. נכוותי מהזמנה באמזון. את מרוצה מהאתרים שאת מזמינה מוצרים? אולי כדאי לעשות פוסט על הזמנה מאצרים וטווח דמי משלוח לארץ. עוקבת אחרי הפוסטים הנהדרים. תודה לך

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני ממליצה רק על אתרים מהם הזמנתי באופן אישי מספיק פעמים כדי להעיד על טיבם. אני בהחלט אכין פוסט עם סקירה מסודרת על האתרים האהובים עליי! תודה על הרעיון! וכמובן המון בהצלחה!

      Delete
  22. וואו, הוצאת לי את העיניים עם המוצרים המדהימים האלה!!! השתתפתי בתחרות ואני מקווה שהמזל ישחק לטובתי :) תודה על ההזדמנות להשתתף!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך! בהצלחה כמובן!

      Delete
  23. מזל טוב ;)! בטוחה שהבלוג רק ימשיך לתפוס תאוצה...
    המוצרים של ההגרלה נראים מעולה...אשמח להשתתף!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מתוקה! בהצלחה :)

      Delete
  24. איזה הגרלה שווה!!!
    הייתי רוצה שתעשי פוסט על הזמנה של מוצרים באינטרנט.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! אעשה גם אעשה

      Delete
  25. הכי טוב זה פוסטים של סקירות מוצרים וסווצ'ים :)) בלוג מהמם

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה בובה! בהצלחה!

      Delete
  26. את טובת לב ! ועוד שתי זוכות!בהצלחה לכולן ♥♡והפוסטים שאני הכי אוהבת זה סקירות

    ReplyDelete
  27. איזו איזו הגרלה שווה :) ! מדהימה ! והפוסט מדהים גם כן וכך גם הבלוג כולו :) ! בעצעתי את של השלבים הנחוצים, ומי ייתן והמזל לשם שינוי יאיר לי פנים ??? הלוואי !!! וגם אני אשמח לסקירת מוצרים שווים ומשתלמים לרכישה אונליין :) .
    המונהמונהמונהמונ בהצלחה לי :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. הבלוג מהמם והגרלה שווה בהחלט! אני אף פעם לא זוכה... אולי הפעם המזל ישתנה :)

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. tzipi shostak17/4/14 08:36

    וואאווו.....איזה דברים שווים. אשמח להשתתף ובהצלחה לכולם!

    ReplyDelete
  31. איזו הגרלה שווה :) בעיקר המוצרים של ניקס וג'ורדנה שמלא זמן כבר אני מתה לנסות
    בהצלחה למשתתפים!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! בהצלחה מותק

      Delete
  32. הגרלה מדהימה חייבת לציין ! כול הכבוד לך :)
    הייתי שמחה לראות מדריכי איפור מוצלמים , סקירות על מוצרים של חברות זולות (כמו ביוטיקר,סקארה,WOE) , מדי פעם גם נחמד לעשות טאגים :)
    זהו בהצלחה לכולם ♥

    ReplyDelete
  33. איזה דברים שווים :) הלוואי ואני אזכה (לראשונה בחיי במשהו)
    גם אם לא, בהצלחה לכולם

    ReplyDelete
  34. Anonymous18/4/14 15:13

    נרשמתי
    מקווה שעשיתי הכל !!
    ואוו אני כל כך רוצה לזכות בזה
    תמיד רציתי לנסות את האיפור של ניקס !!
    וזה יהיה שימושי לי לנשף סיום תיכון D:
    עאעאעא
    בהצלחה לכולם :*

    ReplyDelete
  35. בלוג מקסים, נהנתי לקרוא!

    ReplyDelete
  36. Anonymous22/4/14 00:49

    בלוג מעניין והכל ברור וקריא שמחתי להכיר והמוצרים מאוד משכנעים ונראים מעולים הלוואי ותיהיה לי הזדמנות לזכות .ולהכיר מקרוב וכמובן לאמליץ עליהם לכולם בכייף.תודה ובהצלחה בכל !

    ReplyDelete
  37. Anonymous22/4/14 00:50

    בלוג מעניין והכל ברור וקריא שמחתי להכיר והמוצרים מאוד משכנעים ונראים מעולים הלוואי ותיהיה לי הזדמנות לזכות .ולהכיר מקרוב וכמובן לאמליץ עליהם לכולם בכייף.תודה ובהצלחה בכל ! שולה שבתאי ♥

    ReplyDelete
  38. רציתי לשאול אם יש לך המלצות למסנני הגנה יומיומיים לפנים?

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש לי לקניה מחו"ל, אכתוב על כך ממש בקרוב :)

      Delete
  39. Anonymous25/4/14 08:20

    בלוג מעניין, ואיזה הגרלה שווה, איזה צבעים, נרשמתי, ביצעתי את כל השלבים, מקווה מאוד לזכות
    רשומה בשם p-o@013net.net
    Olga Auslender

    ReplyDelete
  40. ממש שמחתי להכיר את הבלוג.
    למרות שעזבתי את עולם האיפור בצורה מקצועית, אני עדיין חובבת מושבעת :)
    ותמיד שמחה לגלות ולקרא על מוצרים שלא יצא לי עוד לפגוש בעיקר כי רוב המוצרים השווים לא זמינים ברשתות בארץ.
    אז תודה רבה על השיתוף!

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה לך, בהצלחה :)

      Delete
  41. בוצע הכל,הגרלה שווה במיוחד
    אשמח לראות כמה דברים על סטייל ותיאום בגדים

    ReplyDelete
  42. Anonymous26/4/14 14:27

    אני לא יודעת אם כבר הגיבו לגביי זה או לא, אבל אם מצר נמכר בסין זאת הוכחה מספקת שהוא מנסה על בעלי חיים מכיוון ששם החוק דורש את זה ואין דרך לעקוף את זה עד שהחוק ישתנה...

    ReplyDelete
  43. אפרת אפי26/4/14 14:28

    אני לא יודעת אם כבר הגיבו לגביי זה או לא, אבל אם מצר נמכר בסין זאת הוכחה מספקת שהוא מנסה על בעלי חיים מכיוון ששם החוק דורש את זה ואין דרך לעקוף את זה עד שהחוק ישתנה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. הי אפרת, אני אכן רשמתי את ההערה הזו כי מבחינתי המוצר גם לא יכול להתפס כ-100% נטול אכזריות. שאר המוצרים בפעילות נטולי אכזריות בודאות. אם מישהי שתזכה בחבילה הכוללת אותו לא תרצה לקבלו, אוכל להשמיט אותו

      Delete
  44. אני אשמח מאוד לראות עוד פוסטים על רכישות מאתרים והמלצות על אתרים שונים מהם ניתן לרכוש , בהצלחה !

    ReplyDelete
  45. וואו איזה השקה ! הייתי שמחה להשתתף
    הפוסטים שלך מאוד מעניינים , הייתי רוצה ללמוד תסרוקות שונות לשיער קצר ,יש לך רעיונות?
    תודה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהצלחה! לצערי, איו לי ידע בתסרוקות :( אבל ביוטיוב יש המון מדריכים מכל הסוגים

      Delete
  46. איזו הגרלה מגניבה! ובכללי, אני מאוד נהנת לקרוא בבלוג שלך!
    תודה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מותק! בהצלחה :)

      Delete
  47. יווו התרגשות, הגרלה מצויינת

    ReplyDelete
  48. רק היום נכנסתי לבלוג והוא מדהים אין מילים. כל הכבוד על ההשקעה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה רבה! בהצלחה

      Delete
  49. ביצעתי את כל השלבים!
    אשמח לטוטוריאלים על מראות של איפורי עיניים שונים!

    ReplyDelete
  50. עוקבת כבר מההתחלה וחייבת להגיד שיש לך בלוג מדהים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה :) זה ממש משמח אותי! בהצלחה

      Delete
  51. הבלוג מהמם!! תודה על ההגרלה! אשמח לראות מדריכים למראות איפור שונים

    ReplyDelete
  52. כל הכבוד על ההגרלה הנפלאה.. לא מצאתי את התגובה שלי מלפני כמה ימים ..אז כותבת שוב ...
    mikey.e.26@gmail.com
    מיכל אנגלנדר

    ReplyDelete
  53. זה ממש יפה מצידך, מקווה לזכות :) מה גם, שגם ככה עשיתי את חלק מהדרישות לזכייה בלי קשר ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה :) המון בהצלחה!

      Delete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!