מוצרים שאני סומכת עליהם בעיניים עצומות // Never Fail


הי יקירות,
הפוסט הראשון לשנת 2015 כבר כאן, ובחרתי בפוסט אופטימי לפתוח איתו את השנה.
לכולנו יש מוצרים שעם הזמן למדנו לסמוך עליהם. כאלה שאנחנו יודעים שתמיד יתנו תוצאות מצויינות, יהיו עמידים, יראו ויצטלמו מעולה ולא יאכזבו אותנו במהלך היום עם דהייה לא מחמיאה, הצטברות בקמטוטים ועוד אסונות מהז'אנר.
גם לי יש כמה כאלה בארסנל האיפור שלי, ובימים שאין לי זמן לניסויים או כשאני רוצה מוצרים שאני יודעת בדיוק איך הם יראו עליי - אלה הנבחרים אליהם אפנה.

Fail Proof Products - naked palette vichy dermablend loose powder clarins concealer mac face and body foundation melba blush chanel emerveille eyeshadow mad minerals infallible gel liner eyebrows מוצרים עמידים שאנל מאק סומק מלבה קונסילר קלרינס פודרה וישי פלטה נייקד המלצות בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog










יש עדיין המון קטוגריות שבהן לא מצאתי את ה-Holy Grails שלי - המוצרים שאני נשבעת לפיהם והם הכי טובים שניסיתי. קודם כל, אני בן אדם שתמיד מחפש את הריגוש האיפורי הבא ורצה להתחדש בהמון מוצרים מדי חודש כמעט. המוצרים שיש לי כאן מעולים כשלעצמם, אבל לא מן הנמנע שבקרוב אמצא את אלו שיהיו טובים אפילו מהם. בינתיים הם מוכיחים את עצמם מזה זמן רב ולכן אני יכולה להמליץ עליהם בלב שקט גם לכן.




Fail Proof Products - naked palette vichy dermablend loose powder clarins concealer mac face and body foundation melba blush chanel emerveille eyeshadow mad minerals infallible gel liner eyebrows מוצרים עמידים שאנל מאק סומק מלבה קונסילר קלרינס פודרה וישי פלטה נייקד המלצות בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog


פודרה לקיבוע - Vichy Dermablend

vichy dermablend loose powder dry oily skin review swatches פודרה וישי עמידה מאט דרמהבלנד דרמה בלנד סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog
הפודרה של וישי מעידה על עצמה כי היא מקבעת את האיפור ל-16 שעות, עמידה בלחות ומים. מעניקה מראה מאט טבעי.
הפודרה הזו אמנם Heavy Duty אבל עדינה מאוד גם לעור פנים רגיש ויבש כמו שלי, וודאי תתאים גם לבעלות עור פחות עדין. היא גרוסה דק מאוד, נראית לבנה אבל נטמעת בעור בצורה מושלמת. לא נראית מסכתית וגסה אלא מעניקה גימור מאט מעודן.
אני מקבעת איתה איפור ערב או קונסילר בנקודות בעייתיות והאיפור לא זז איתה בכלל. No Brainer
להשיג מאיכמיסט במחיר של 13.90 פאונד. לינק לרכישה

vichy dermablend loose powder dry oily skin review swatches פודרה וישי עמידה מאט דרמהבלנד דרמה בלנד סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog

vichy dermablend loose powder dry oily skin review swatches פודרה וישי עמידה מאט דרמהבלנד דרמה בלנד סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog

vichy dermablend loose powder dry oily skin review swatches פודרה וישי עמידה מאט דרמהבלנד דרמה בלנד סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog



סומק -MAC Melba

mac melba peachy natural everyday blush skin review swatches סומק מאק מלבה אפרסק קוראל קורל מט מומלץ מאט טבעי יום יום סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog
הסומק של מאק בגוון MELBA הוא סומק יומיומי קלאסי, שעובד עליי גם בחורף וגם בקיץ. הגימור מאט אבל רך, הוא לא מבריק ונראה מאוד טבעי על העור.
הגוון שלו - בין אפרסל לקוראל, הוא גוון אוניברסלי מחמיא, וגימור המאט מאפשר עבודה נוחה עם מגוון סוגי איפור שונים. הוא מאוד מחמיא ומחטב את הלחיים, פיגמנטי ונמרח בקלות. סומק יומיומי נפלא!
אני משתמשת להנחה שלו במברשת היילייטר של ריל טכניקס מסט ה-CORE
מחיר: 126 ש"ח, להשיג בסניפי מאק או באתר
mac melba peachy natural everyday blush skin review swatches סומק מאק מלבה אפרסק קוראל קורל מט מומלץ מאט טבעי יום יום סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog

mac melba peachy natural everyday blush skin review swatches סומק מאק מלבה אפרסק קוראל קורל מט מומלץ מאט טבעי יום יום סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog

mac melba peachy natural everyday blush skin review swatches סומק מאק מלבה אפרסק קוראל קורל מט מומלץ מאט טבעי יום יום סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog


מייקאפ - MAC Face and Body

את המייקאפ הזה כבר הזכרתי מספר פעמים בבלוג ולא בכדי - הוא מייקאפ מצויין שעובד על סוגי עור מגוונים. הוא אמנם דליל ולא מספק כיסוי גבוה, אבל בעבודה בשכבות דקות מתקבל מראה מואר ואחיד, שמצטלם נפלא ונראה טבעי.
הוא מאוד חסכוני - עדיין יש לי אותו בבקבוק הגדול, והוא לא מראה סימני דעיכה או שינוי טקסטורה. ללא ספק יירכש שוב.
אני עובדת איתו עם מברשת אקספרט של ריל טכניקס בתנועות טפיחה, ושתי שכבות מספיקות לי לרוב.
תוכלו לקרוא עליו עוד בפוסט על המייקאפים האהובים עליי כאן.
מחיר: 184 ש"ח, להשיג בסניפי מאק או באתר האינטרנט
mac face and body foundation dry skin review swatches מאק מייקאפ פייס אנד באדי עור יבש מומלץ מאט טבעי יום יום סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog


קונסילר - Clarins Instant Light Concealer

עוד מוצר שראיתן כבר בבלוג והופיע בפוסט מועדפי 2014 שלי הוא הקונסילר של קלרינס.
הוא פשוט טוב. מרקם קרמי ועשיר, כיסוי גבוה שנראה טבעי ועמידות גבוהה.
לימים שאני צריכה שהקונסילר שלי ימשיך איתי עוד ועוד - טיפה ממנו עם קצת פידור ואני פנויה מדאגות.
הגוון שלי - 02, הוא בז'י ורדרד שמתאים במיוחד לכיסוי מתחת לעיניים, ואני מניחה אותו באמצעות מברשת קונסילר של אקוטולס.
להשיג בארץ בסניפי סופר פארם במחיר 148 ש"ח לפני הנחות
לרכישה מלייף אנד לוקס -  Life and Looks
clarins concealer skin review swatches קלרינס קונסילר  בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog










צללית  קרם - Chanel Illusion D'Ombre - Emerveille 

chanel illusion d'ombre eyeshadow cream gel 82 emerveille emervielle peach  review swatches שאנל סקירה צללית קרם  סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog



אם הייתי צריכה לוותר על כל הצלליות בעולם ולהשאר עם אחת בלבד - הצללית של שאנל בגוון Emerveille היתה הבחירה שלי. כן, עד כדי כך.
צללית בגוון שמפניה-אפרסק מוזהב, חגיגית לערב וטבעית ליום, במרקם משגע של ג'ל-מוס-קרם. עמידה למשך כל היום, לא מצטברת בקמטוטים, יפה כל כך.
אפילו מחירה האסטרונומי מוצדק בעיניי, כי אם יש מוצר שאוהבים ומשתמשים בו ונותן תמורה - אין סיבה ללכת לתחליפים לא מספקים.
ה-צללית בשבילי גם לארועים חשובים כמו ראיונות עבודה, ימי הולדת,  חתונות של חברים טובים, והיא היתה איתי גם בחתונה הפרטית שלי. יש על מי לסמוך.
לסווטצ'ים מוזמנות לקפוץ לפוסט שאנל,
לרכישה - בדוכני שאנל בארץ או בסטרוברינט במחיר של 184 ש"ח (לינק לרכישה)
chanel illusion d'ombre eyeshadow cream gel 82 emerveille emervielle peach  review swatches שאנל סקירה צללית קרם  סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog

chanel illusion d'ombre eyeshadow cream gel 82 emerveille emervielle peach  review swatches שאנל סקירה צללית קרם  סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog













גבות - Mad Minerals - Indelible Gel Brow Liner   



Mad Minerals - Indelible Gel Brow Liner    review cool taupe סקירה מאד מינרלז גבות


מוצר נוסף מנבחרי 2014 שלי - ג'ל לגבות של מאד מירנלס, חברה קטנה בארה"ב.

ג'ל עמיד מאוד, נמרח בקלילות ומתייבש בשניות, ולא זז גם ימים שלמים (לצערי יצא לי כבר לבדוק את העניין, לא תמיד זוכרת להוריד איפור מהגבות!). קופסית קטנה וצנועה שמחביאה בתוכה חומר נפלא, מחברה שגם ידידותית לבעלי חיים.

כשאני צריכה שהגבות שלי יהיו טיפ טופ - תמיד אתחיל מהג'ל הזה.

לרכישה ממאד מינרלס במחיר 8.5 דולר - לחצו כאן.


Mad Minerals - Indelible Gel Brow Liner    review cool taupe סקירה מאד מינרלז גבות



 

צלליות -Urban Decay Naked Palette



urban decay naked 1 palette review פלטת נייקד אורבן דיקיי צלליות   סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog
צלליות באות והולכות, מוצרים חדשים מושקים חדשות לבקרים - אבל יש פלטה אחת שתמיד איתי ותמיד אפשר לסמוך עליה שאצור איתה מראות נפלאים.
מי לא מכיר את סדרת ה-NAKED של אורבן דיקיי? אי אפשר היה לברוח מהפלטה הזו כשיצאה לפני כמה שנים, כווווולן רצו לקנות אותה, הבאזז היה ההיסטרי ביותר שאני יכולה לזכור. הפלטה אזלה מהמלאי תוך 10 דקות בערך מאז שיצאה, רשימות המתנה התארכו באתרים השונים..
אני זוכרת איך קניתי אותה ב-HQHAIR ועוד עם 20% הנחה, הרגשתי שאראלה התקשרה אליי, המלאכים שרו בשמיים, לא היה עוני ומחלות, אופוריה.
היא הגיעה אליי ולא הכזיבה מאז. גוונים טבעיים, גוונים מעושנים, גוונים מתוחכמים.
הגוונים האהובים עליי מהפלטה היו ונשארו SIDECAR, TOASTED, DARKHORSE, GUNMETAL וכמובן כל שאר הגוונים שבאמצעותם יצרתי אינסוף מראות בקומבינציות שונות.
גם אורבן דיקיי לא פספסו את הבאזז ובינתיים המאיסו על כולנו את סדרת ה-NAKED באמצעות השקות בלתי נגמרות של פלטות, מייקאפ ניקד, פודרת נייקד, סמקי נייקד, מארז נייקד למכורות נייקד שכולל את כל פלטות העיניים והפנים, שפתונים נייקד ואני צופה שהשנה ישיקו גם מחבתות, טפטים לסלון וגרביים נייקד. הפרה לא מפסיקה להחלב.
אני מניחה שכולכן ראיתן את הסווטצ'ים של הפלטה האגדית הזו, ועדיין למרות הפמפום האינסופי זו הפלטה האהובה עליי באוסף וזו שאחזור אליה תמיד כדי ללכת על בטוח.
ניתן לרכוש בביוטי ביי (יחד עם פלטות 2 ו-3 מהסדרה) - לינק לרכישה
urban decay naked 1 palette review פלטת נייקד אורבן דיקיי צלליות   סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog

urban decay naked 1 palette review פלטת נייקד אורבן דיקיי צלליות   סקירה בלוג איפור וטיפוח גלוסברי glossberry beauty blog




 מוזמנים לספר לי על המוצרים שלא מאכזבים אתכן!
בואו לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגם :)
נשיקות!

19 comments

  1. הרגת אותי עם הרחבת ליין הנייקד :P את יודעת שהם הוציאו נעלי ספורט, נכון? כחלק מליין הNAKED ON THE RUN... ראיתי באינסטגרם. טירוף.
    פוסט מעולה! מתחשק לי לנסות הכל (מסוכן). הכי קורץ לי זה הפייס אנד בודי, שוב ושוב... הוא מצטלם מדהים (נופר איפרה אותי איתו) אבל אני מפחדת שהוא לא יהיה עמיד עליי מספיק. :(
    תמונות משגעות, כמה שנים שלא ראיתי פוליגל! 3>

    ReplyDelete
    Replies
    1. קניתי סט! תראי אותו בעוד פוסטים :)

      כן, זכור לי משהו בנוגע לנעליים, מיתוג מעולה. אני חושבת שבחורף פייס אנד באדי עם בלוט יכול אולי לעבוד. בכל אופן הוא מצטלם חלום!

      Delete
  2. גרביים נייקד! לול! לי יש את כל הנייקדים והן ממש מצוינות, יודעת שזה לא פופולרי להתלהב מהן אבל בכל זאת... צילומים קסומים כרגיל, איי לאב יו!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איי לאב יו באק!
      חבל שמוצר ממש טוב טובע מעודף פושינג אגרסיבי!
      אני אוהבת את הפלטות של נייקד וזו לא בושה :)

      Delete
  3. מלא במשותף! גרייט מיינדס וכאלו...
    פייסאנדבודי ומלבה 3>
    בדיוק ראיתי את הפודרה של וישי ותהיתי על קנקנה, מצחיק שבדיוק כתבת עליה! ארשום לעצמי. לנייקד עוד לא נכנעתי, אבל אין ספק שהן משגעות. יש לי מיליוני קונסילרים ואני עדיין מחפשת את המושלם, אולי קלרינס זה התשובה.
    הצלחת להצחיק אותי :) פוסט מעולה לפתוח איתו את השנה

    ReplyDelete
    Replies
    1. ראיתי אותם אצלך ושמחתי שאנחנו חולקות טעם משובח :)

      Delete
  4. איזה מוצרים יפים וכיפים..
    שתהיה שנה טובה ומלאה במוצרים לא מאכזבים

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! גם לך, רק שמחות!

      Delete
  5. אהובה הבחירות שלך מעולות! אני ממש רוצה לנסות את הפודרה, חבל שאני בעוצר!:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      הפודרה הזו פשוט ענקית, מי צריך כזו צנצנת גדולה? אבל היא מצויינת ושווה את זה. אחרי העוצר כמובן :)

      Delete
  6. איזה רעיון מעולה לפוסט! בהחלט יש את המוצרים שנאמנותי אליהם גבוהה (תמצאי ברשימה את הנייקד).
    לא הכרתי את הפודרה של ווישי, הוכנסה לווישליסט.

    ReplyDelete
    Replies
    1. פודרה איכותית ביותר, לא באה לשחק! שמחה שאהבת :)

      Delete
  7. פוסט מצויין, זה מסוג הפוסטים שאני לא מפספסץ - מומלצים אמיתיים הם המוצרים שעומדים במבחן האמיתי במשך הזמן. כמוני כמוך, מתה על הנייקד ושלל מוצרים נוספים!מלבה נוסף לוישליסט שלי ממאק ללא ספק.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה מאוד שאהבת! כיף לראות אותך מבקרת פה :)

      Delete
  8. מוצר משגע, ממליצה בחום !

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה! מוצרים מעולים :)
      תודה!

      Delete
  9. Anonymous21/3/15 08:48

    עם איזו מברשת את ממליצה להשתמש בפלטת הנייקד? למאק יש הרבה ואני לא יודעת מה לבחור:)) תודה

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש את המברשת שמגיעה עם הסט שהיא טובה בפני עצמה, אני אוהבת את 239 של מאק או E55 של סיגמא להעמסה של הצללית על העפעף ומברשת של real techniques מהסט של ניק'ס פיקס לטשטוש בזוית החיצונית או 224 של מאק :)

      Delete
  10. הפודרה של וישי מעידה על עצמה כי היא מקבעת את האיפור ל-16 שעות, עמידה בלחות ומים

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!